fredag 15 februari 2008

Älskade hem

Samtliga foton: Älskade hem
IKEA ligger bakom den mycket inspirerande boken Älskade hem med inredningsreportage från nio svenska hem. I samtliga hemmiljöer finns möbler från IKEA som på ett personligt vis integrerats i inredningen. Själv fick jag boken som en mycket uppskattad present från en vän som arbetar på IKEA. Trots att jag bläddrat i den många gånger hittar jag fortfarande nya intressanta uppslag och idéer i den. Finns att köpa på IKEAs bokavdelningar.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Vilket osedvanligt snyggt slagbord på den första bilden. Det vill jag ha i mitt framtida kök! Med mina vackra stolar och kökssoffan. Något att leta efter på Amnesty imorgon...

Ellmania sa...

Ja, slagbord är mycket trevliga! Sökandet fortsätter... Kram E

Anonym sa...

Ser nu även bild 3.... Vill krypa in i den och bara vara! Pallen gör mig knäsvag. Jag tror att jag har en pallfetisch!

Ellmania sa...

Ja! Visst är den härlig och känns sådär krispigt ren? Du får krypa upp på pallen så håller jag till fåtöljen ;)